
Diam esse humo illum mos quadrum turpis validus Distineo ibidem jugis molior probo. Blandit elit immitto obruo occuro sit utrum voco.
Institutt for digital kompetanse
Autem gilvus iaceo jumentum quidem quis sed tincidunt vel. Accumsan genitus iustum jumentum quia utinam valde. Abico abigo esca feugiat lenis nulla usitas veniam.
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
A content analysis of SOLO-levels in different computer programming courses in higher education
Publisert 2020 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik, Olav Sande, Kim Andre Stavenæs Refvik, Torbjørn Frantsen, Hroar Saunes Bye
Situert teknologi og kompetansebygging: Utvikling av en mobil applikasjon for opplæring offshore
Publisert 2014 av Ivar John Erdal, Torbjørn Frantsen, Carl Jørgen Nesset, Kjell Antvort
Anna
Programmering i musikkfaget
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen
Vurdering og læring i KI-alderen
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, E.G. Joakim Olsson
Kunstig intelligens, læring og vurdering
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, E.G. Joakim Olsson
Profesjonelt handlingsrom og samarbeid: Ein casestudie om deltaking i First Lego League.
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Ingvild Buhaug, E.G. Joakim Olsson
First Lego League in School. Teachers percieved professional space and agency (Pilot)
Publisert 2023 av Ingvild Buhaug, Torbjørn Frantsen, Lena Svendheim, Erik Gustav Joakim Olsson
Digitale verktøy - ei utforskande reise for skuleelevar
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Ingvild Buhaug, Trine Kupen Refvik, Kim André Stavenæs Refvik
Digitale verktøy - ei utforskande reise for barnehageborn
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Trine Kupen Refvik, Ingvild Buhaug, Kim André Stavenæs Refvik
Learning with Robots - A Case Study of First Lego League
Publisert 2023 av Erik Gustav Joakim Olsson, Torbjørn Frantsen, Ingvild Buhaug, Lena Svendheim
Programmering, kva er det? Innslag på Nernett 15.03.22
Publisert 2022 av Torbjørn Frantsen
Læringsdesign og omvendt undervisning
Publisert 2021 av Torbjørn Frantsen
Direktesendt seminar om Programmering og algoritmisk tenking
Publisert 2020 av Torbjørn Frantsen
"Programmering i skule og lærarutdanning med fagfornyinga" eit intervju/samtale med Kim Refvik.
Publisert 2020 av Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Utdanningsdirektoratet har laga digitale kompetansepakker som skal støtte skuleleiarar og lærarar i arbeidet med å ta i bruk nytt læreplanverk i skulen. Kompetansepakken «Musikk 1- 10 Programmering og algoritmisk tenking» er utvikla ved Høgskulen i Volda. Saman med Torbjørn Frantsen og Jan Erik Syversen
Publisert 2020 av Stein Helge Solstad, Torbjørn Frantsen, Jan Erik Syversen
Teknologi, algoritmisk tenking og programmering i musikk
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen, Stein Helge Solstad, Jan Erik Syversen
Studieadministrativt arbeid i framtida
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen
Å være lærar i programmering, utan å kunne programmering, funn frå masterarbeidet.
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen
Programmering utan datamaskin, hjelp Wall-E!
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen
Ulsteinmodellen, skulebasert vidareutdanning
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen, Marianne Ulstein Johnston
Læringsdesign, iterative prosessar og programmering
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen
Å vere lærar i programmering utan å kunne programmere 73s.
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen
Programmering, kva, kvifor og korleis, for Velle skule.
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Koding utan datamaskin, Teknologiveka 2018.
Publisert 2018 av Torbjørn Frantsen
Koding for born. "Oppvekst"
Publisert 2018 av Torbjørn Frantsen
Verdien av koding.
Publisert 2017 av Torbjørn Frantsen
Paddeland, mobilapplikasjon for IOS og Android
Publisert 2014 av Torbjørn Frantsen
Situated technology and learning: Development of a mobile application for offshore safety training
Publisert 2013 av Torbjørn Frantsen, Ivar John Erdal
Situert teknologi og kompetansebygging: Utvikling av ein mobil applikasjon for opplæring offshore
Publisert 2013 av Ivar John Erdal, Torbjørn Frantsen, Carl Jørgen Nesset
A mobile application for situated learning offshore. A VRI project in cooperation with Island Offshore Management, Ulsteinvik
Publisert 2012 av Ivar John Erdal, Carl Jørgen Nesset, Torbjørn Frantsen, Kjell Antvort
Flerkamera storskjermproduksjon med streaming på nett fra First Lego League på Aukra. 9 - 10 nov 2012
Publisert 2012 av Dag Svein Roland, Carl Jørgen Nesset, Torbjørn Frantsen
Flerkamera storskjermproduksjon med streaming på nett fra Forskingsdagane for FoU-kontoret ved Høgskulen i Volda. Fra seminar om Lærarar for framtida. 25 sep 2012
Publisert 2012 av Dag Svein Roland, Carl Jørgen Nesset, Torbjørn Frantsen
First Lego League 2011
Publisert 2011 av Dag Svein Roland, Torbjørn Frantsen, Carl Jørgen Nesset
Live-streaming og visning til storskjerm "Kjemikaren – frå trollmann til forskar" under forskningsdagene 2011 ved Høgskulen i Volda
Publisert 2011 av Dag Svein Roland, Carl Jørgen Nesset, Torbjørn Frantsen
Live flerkameraproduksjon Hareidstemna 2011
Publisert 2011 av Dag Svein Roland, Carl Jørgen Nesset, Torbjørn Frantsen
Folkemøte 2011
Publisert 2011 av Steinar Høydal, Dag Svein Roland, Carl Jørgen Nesset, Torbjørn Frantsen
First Lego League
Publisert 2009 av Carl Jørgen Nesset, Fride Haugen Vedde, Torbjørn Frantsen
Tekstbasen
Publisert 2008 av Hjalmar Eiksund, Torbjørn Frantsen
Påmeldingsystem, Naturfag med mål og meining
Publisert 2007 av Torbjørn Frantsen
Teknologi og design med IKT Kunst og handverk i Kunnskapsløftet
Publisert 2007 av Thorstein Vasset, Torbjørn Frantsen, Roar Stokken
Tekstbasen Nynorsksenteret sin ressurs for nynorske tekstar
Publisert 2007 av Torbjørn Frantsen
First Lego League
Publisert 2007 av Torbjørn Frantsen, Gaute Hareide, Kjetil Vaage Øie
Fronter 24! – Hjelp? [ISBN 8276611664] 57s.
Publisert 2003 av Torbjørn Frantsen, Terje H. Hanssen, Håvard Krøvel-Velle, Roar Stokken, Geir Thomassen